Dani medijske pismenosti
Od 19. do 21. travnja 2018. te u razdoblju do početka svibnja obilježit će brojne aktivnosti i događanja kojima je cilj informirati i educirati djecu, roditelje, nastavnike i odgojitelje o medijskoj pismenosti
Medijska pismenost jedna je od ključnih vještina za život u 21. stoljeću, potrebna jednako i djeci i odraslima, da bi znali medije koristiti za svoje i opće dobro. Kako bi što više djece dobilo priliku upoznati se s osnovama medijske pismenosti, Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku, pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja, u suradnji s brojnim partnerima i medijskim kućama pokreću Dane medijske pismenosti. Od 19. do 21. travnja 2018., ali i tijekom cijele druge polovice travnja pa i početkom svibnja odvijat će se brojne aktivnosti i događanja kojima je cilj informirati i educirati djecu, roditelje, nastavnike i odgojitelje o toj važnoj temi i vještini.Prema istraživanjima, čak 81 posto građana smatra da se djecu ne poučava dovoljno o utjecaju medija na djecu i odrasle. Kao najveće razloge za zabrinutost, kad je riječ o utjecaju medija na djecu, građani su istaknuli nasilje u medijima, sigurnost na internetu te količinu vremena koje djeca i mladi provode pred ekranima.
Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva uključen je u aktivnosti na području suzbijanja nepoželjnog komuniciranja na internetu i društvenim mrežama i u potpunosti podržava važnost edukacije svih hrvatskih građana, a posebno djece, kao najosjetljivije društvene skupine.