Poziv za iskaz interesa za zakup poslovnog prostora za potrebe smještaja pravosudnih tijela Republike Hrvatske na području Grada Varaždina - Županijsko državno odvjetništvo u Varaždinu
Predmet i cilj ovog Javnog poziva je iskaz interesa vlasnika poslovnih prostora na području Grada Varaždina za davanje u zakup svog poslovnog prostora Ministarstvu pravosuđa, uprave i digitalne transformacije (u daljnjem tekstu: Ministarstvo), a koji bi služio za potrebe privremenog smještaja pravosudnog tijela (Županijsko državno odvjetništvo u Varaždinu).
Pravo sudjelovanja imaju sve pravne i fizičke osobe (Ponuditelji) koji dostave kompletnu ponudu sukladno zahtjevima iz Poziva.
U ponudi je potrebno navesti e-mail adresu osobe koja dostavlja dokumentaciju te puni naziv (ime i prezime/tvrtka, funkcija kontakt osobe za tvrtke, adresa, broj fiksnog ili mobilnog telefona, OIB) Ponuditelja.
Rok za dostavu ponuda je 17. siječnja 2025. godine
Podaci o prostoru koji se zakupljuje:
Poslovni prostor mora udovoljavati namjeni za koju se koristi - Poslovni prostor za redovito obavljanje djelatnosti za potrebe pravosudnih tijela, mora biti uređen, bez potrebe za ulaganjima zakupnika i opremljen svom potrebnom infrastrukturom (struja, protupožarna instalacija), sve instalacije moraju biti ispravne. Prostor mora imati odgovarajući sanitarni čvor.
Ugovor o zakupu može se sklopiti isključivo s vlasnikom nekretnine.
Ponuda treba sadržavati:
1. vlasnički list ne stariji od 30 (trideset) dana od dana raspisivanja ovog Javnog
poziva (izvornik ili ovjerena preslika),
2. uporabna dozvola za predmetni poslovni prostor (izvornik ili preslika),
5. opis prostora uz priložene fotografije i tlocrt, kao dokaz o udovoljavanju traženih kriterija
za smještaj pravosudnih tijela,
6. potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 (trideset) dana
računajući od dana objave ovog javnog poziva na mrežnim stranicama Ministarstva.
7. prijedlog Ugovora o zakupu (napomena: zakupodavac je dužan snositi troškove pričuve i
investicijskog održavanja),
8. prostor treba biti uređen i pogodan za korištenje bez potrebe dodatnih ulaganja od strane
Zakupnika.
Nepravodobne i nepotpune ponude neće se razmatrati.
Nakon razmatranja pristiglih ponuda pozvat će se Ponuditelj čija se ponuda ocijeni najpovoljnijom da preda obvezujuću ponudu u roku od 15 dana od zaprimanja poziva.
Ponude slati na sve mail adrese:
Ivana.Juric@mpudt.hr;
Mandica.Mesic@mpudt.hr.
Pravo sudjelovanja imaju sve pravne i fizičke osobe (Ponuditelji) koji dostave kompletnu ponudu sukladno zahtjevima iz Poziva.
U ponudi je potrebno navesti e-mail adresu osobe koja dostavlja dokumentaciju te puni naziv (ime i prezime/tvrtka, funkcija kontakt osobe za tvrtke, adresa, broj fiksnog ili mobilnog telefona, OIB) Ponuditelja.
Rok za dostavu ponuda je 17. siječnja 2025. godine
Podaci o prostoru koji se zakupljuje:
Lokacija | Grad Varaždin |
Potrebna ukupna neto površina prostora | cca 650 m² neto korisne površine (moguće i manji prostor ako zadovoljava broj soba) |
Potreban broj uredskih prostorija | - cca 20, površine 12 m² |
Ostale prostorije za opće i tehničke poslove o privremenu pohranu građe |
- tri prostorije od najmanje 30 m² - tri prostorije od najmanje 20 m² - jedna prostorija od najmanje 20 m² po mogućnosti s vratima koja imaju zvučnu izolaciju - sanitarni prostor za zaposlenike (2 ženska + 2 muška - eventualno 1 sanitarni prostor za osobe sa invaliditetom te 1 za stranke - server soba + 1 soba za čuvanje povjerljivih dokumenata - dvije pomoćne prostorije oko 10 m² - prostor za osiguranje |
Potreban prostor za pismohranu | - cca 50 m² - suh, sa vatrodojavom |
Rok | 3 godine |
Oprema tehničke zaštite (optimalno) |
- videonadzor, vatrodojava, protuprovala |
Pristup |
- imati osiguran primjeren pristup osobama sa invaliditetom |
Certifikat | Energetski certifikat |
Parkirni prostor | Minimalni broj parkirnih mjesta - 4 |
Ostalo |
funkcionalan sustav grijanja, hlađenja i ventilacije, adekvatna uredska rasvjeta, pouzdan pristup internetu i ostalim instalacijskim sustavima Svi sustavi moraju biti funkcionalni i redovno održavani |
Poslovni prostor mora udovoljavati namjeni za koju se koristi - Poslovni prostor za redovito obavljanje djelatnosti za potrebe pravosudnih tijela, mora biti uređen, bez potrebe za ulaganjima zakupnika i opremljen svom potrebnom infrastrukturom (struja, protupožarna instalacija), sve instalacije moraju biti ispravne. Prostor mora imati odgovarajući sanitarni čvor.
Ugovor o zakupu može se sklopiti isključivo s vlasnikom nekretnine.
Ponuda treba sadržavati:
1. vlasnički list ne stariji od 30 (trideset) dana od dana raspisivanja ovog Javnog
poziva (izvornik ili ovjerena preslika),
2. uporabna dozvola za predmetni poslovni prostor (izvornik ili preslika),
5. opis prostora uz priložene fotografije i tlocrt, kao dokaz o udovoljavanju traženih kriterija
za smještaj pravosudnih tijela,
6. potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 (trideset) dana
računajući od dana objave ovog javnog poziva na mrežnim stranicama Ministarstva.
7. prijedlog Ugovora o zakupu (napomena: zakupodavac je dužan snositi troškove pričuve i
investicijskog održavanja),
8. prostor treba biti uređen i pogodan za korištenje bez potrebe dodatnih ulaganja od strane
Zakupnika.
Nepravodobne i nepotpune ponude neće se razmatrati.
Nakon razmatranja pristiglih ponuda pozvat će se Ponuditelj čija se ponuda ocijeni najpovoljnijom da preda obvezujuću ponudu u roku od 15 dana od zaprimanja poziva.
Ponude slati na sve mail adrese:
Ivana.Juric@mpudt.hr;
Mandica.Mesic@mpudt.hr.