Poziv za iskaz interesa za zakup poslovnog prostora za potrebe smještaja pravosudnih tijela Republike Hrvatske na području Grada Osijeka
Predmet i cilj ovog Javnog poziva je iskaz interesa vlasnika poslovnih prostora na području Grada Varaždina za davanje u zakup svog poslovnog prostora Ministarstvu pravosuđa, uprave i digitalne transformacije (u daljnjem tekstu: Ministarstvo), a koji bi služio za potrebe smještaja pravosudnog tijela (Upravni sud u Osijeku).
Pravo sudjelovanja imaju sve pravne i fizičke osobe (Ponuditelji) koji dostave kompletnu ponudu sukladno zahtjevima iz Poziva.
U ponudi je potrebno navesti e-mail adresu osobe koja dostavlja dokumentaciju te puni naziv (ime i prezime/tvrtka, funkcija kontakt osobe za tvrtke, adresa, broj fiksnog ili mobilnog telefona, OIB) Ponuditelja.
Rok za dostavu iskaza interesa je 17. siječnja 2025. godine
Podaci o prostoru koji se zakupljuje:
Poslovni prostor mora udovoljavati namjeni za koju se koristi - Poslovni prostor za redovito obavljanje djelatnosti za potrebe pravosudnih tijela, mora biti uređen, bez potrebe za ulaganjima zakupnika i opremljen svom potrebnom infrastrukturom (struja, protupožarna instalacija), sve instalacije moraju biti ispravne. Prostor mora imati odgovarajući sanitarni čvor.
Ulaz i pristup u poslovni prostor mora biti prilagođen osobama s invaliditetom.
Ugovor o zakupu može se sklopiti isključivo s vlasnikom nekretnine.
Ponuda treba sadržavati:
1. vlasnički list ne stariji od 30 (trideset) dana od dana raspisivanja ovog Javnog
poziva (izvornik ili ovjerena preslika),
2. uporabna dozvola za predmetni poslovni prostor (izvornik ili preslika),
5. opis prostora uz priložene fotografije i tlocrt, kao dokaz o udovoljavanju traženih kriterija
za smještaj pravosudnih tijela,
6. potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 (trideset) dana
računajući od dana objave ovog javnog poziva na mrežnim stranicama Ministarstva.
7. prijedlog Ugovora o zakupu (napomena: zakupodavac je dužan snositi troškove pričuve i
investicijskog održavanja),
8. prostor treba biti uređen i pogodan za korištenje bez potrebe dodatnih ulaganja od strane
Zakupnika.
Nepravodobne i nepotpune ponude neće se razmatrati.
Nakon razmatranja pristiglih ponuda pozvat će se Ponuditelj čija se ponuda ocijeni najpovoljnijom da preda obvezujuću ponudu u roku od 15 dana od zaprimanja poziva.
Ponude slati na sve mail adrese:
Ivana.Juric@mpudt.hr;
Mandica.Mesic@mpudt.hr.
Pravo sudjelovanja imaju sve pravne i fizičke osobe (Ponuditelji) koji dostave kompletnu ponudu sukladno zahtjevima iz Poziva.
U ponudi je potrebno navesti e-mail adresu osobe koja dostavlja dokumentaciju te puni naziv (ime i prezime/tvrtka, funkcija kontakt osobe za tvrtke, adresa, broj fiksnog ili mobilnog telefona, OIB) Ponuditelja.
Rok za dostavu iskaza interesa je 17. siječnja 2025. godine
Podaci o prostoru koji se zakupljuje:
Lokacija | Grad Osijek |
Potrebna ukupna neto površina prostora | Poslovni prostor sa cca 550-600 m² neto korisne površine (bez komunikacija), moguće i manji prostor ako zadovoljava broj soba |
Potreban broj prostorija | 33 |
Potreban broj uredskih prostorija |
2 raspravne dvorane (veća cca 45-55 m², manja od cca 35-45 m²), prostorija za kabinet predsjednika suda od minimalno 25 m², prostorija za sudsku pisarnicu od minimalno 35 m², 16 ureda od minimalno 15 m² svaki. |
Ostale prostorije za opće i tehničke poslove |
- sanitarni prostori za zaposlenike ( M, Ž), - sanitarni prostori za stranke ( M, Ž i osobe s invaliditetom), - 5 pomoćnih prostorija (čekaonica, server, ekonomat, čajna kuhinja, održavanje čišćenja), - prostor za osiguranje - pravosudna policija |
Potreban prostor za sudsku pisarnicu | 1 prostorija (ukupno cca 35 m²) - suh, vatrodojava |
Potreban prostor za arhivu | cca 55 m2, 3 prostorije - suh, vatrodojava |
Oprema tehničke zaštite (optimalno) | - videonadzor, vatrodojava, kontrola pristupa |
Pristup |
- imati osiguran primjeren pristup osobama sa invaliditetom |
Certifikat | Energetski certifikat |
Parkirni prostor | 1 parkirno mjesto za službeno vozilo |
Ostalo |
- funkcionalan sustav grijanja, hlađenja i ventilacije, adekvatna uredska rasvjeta, pouzdan pristup internetu i ostalim instalacijskim sustavima - svi sustavi moraju biti funkcionalni i redovno održavani |
Poslovni prostor mora udovoljavati namjeni za koju se koristi - Poslovni prostor za redovito obavljanje djelatnosti za potrebe pravosudnih tijela, mora biti uređen, bez potrebe za ulaganjima zakupnika i opremljen svom potrebnom infrastrukturom (struja, protupožarna instalacija), sve instalacije moraju biti ispravne. Prostor mora imati odgovarajući sanitarni čvor.
Ulaz i pristup u poslovni prostor mora biti prilagođen osobama s invaliditetom.
Ugovor o zakupu može se sklopiti isključivo s vlasnikom nekretnine.
Ponuda treba sadržavati:
1. vlasnički list ne stariji od 30 (trideset) dana od dana raspisivanja ovog Javnog
poziva (izvornik ili ovjerena preslika),
2. uporabna dozvola za predmetni poslovni prostor (izvornik ili preslika),
5. opis prostora uz priložene fotografije i tlocrt, kao dokaz o udovoljavanju traženih kriterija
za smještaj pravosudnih tijela,
6. potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 (trideset) dana
računajući od dana objave ovog javnog poziva na mrežnim stranicama Ministarstva.
7. prijedlog Ugovora o zakupu (napomena: zakupodavac je dužan snositi troškove pričuve i
investicijskog održavanja),
8. prostor treba biti uređen i pogodan za korištenje bez potrebe dodatnih ulaganja od strane
Zakupnika.
Nepravodobne i nepotpune ponude neće se razmatrati.
Nakon razmatranja pristiglih ponuda pozvat će se Ponuditelj čija se ponuda ocijeni najpovoljnijom da preda obvezujuću ponudu u roku od 15 dana od zaprimanja poziva.
Ponude slati na sve mail adrese:
Ivana.Juric@mpudt.hr;
Mandica.Mesic@mpudt.hr.