Poziv za iskaz interesa za zakup poslovnog prostora za potrebe smještaja pravosudnih tijela Republike Hrvatske na području Grada Varaždina - Općinski sud u Varaždinu
Predmet i cilj ovog Javnog poziva je iskaz interesa vlasnika poslovnih prostora na području Grada Varaždina za davanje u zakup svog poslovnog prostora Ministarstvu pravosuđa, uprave i digitalne transformacije (u daljnjem tekstu: Ministarstvo), a koji bi služio za potrebe privremenog smještaja pravosudnog tijela (Općinski sud u Varaždinu)
Pravo sudjelovanja imaju sve pravne i fizičke osobe (Ponuditelji) koji dostave kompletnu ponudu sukladno zahtjevima iz Poziva.
U ponudi je potrebno navesti e-mail adresu osobe koja dostavlja dokumentaciju te puni naziv (ime i prezime/tvrtka, funkcija kontakt osobe za tvrtke, adresa, broj fiksnog ili mobilnog telefona, OIB) Ponuditelja.
Rok za dostavu ponuda je 17. siječnja 2025. godine
Podaci o prostoru koji se zakupljuje:
Poslovni prostor mora udovoljavati namjeni za koju se koristi - Poslovni prostor za redovito obavljanje djelatnosti za potrebe pravosudnih tijela, mora biti uređen, bez potrebe za ulaganjima zakupnika i opremljen svom potrebnom infrastrukturom (struja, protupožarna instalacija), sve instalacije moraju biti ispravne. Prostor mora imati odgovarajuće sanitarne čvorove.
Ugovor o zakupu može se sklopiti isključivo s vlasnikom nekretnine.
Ponuda treba sadržavati:
1. vlasnički list ne stariji od 30 (trideset) dana od dana raspisivanja ovog Javnog
poziva (izvornik ili ovjerena preslika),
2. uporabna dozvola za predmetni poslovni prostor (izvornik ili preslika),
5. opis prostora uz priložene fotografije i tlocrt, kao dokaz o udovoljavanju traženih kriterija
za smještaj pravosudnih tijela,
6. potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 (trideset) dana
računajući od dana objave ovog javnog poziva na mrežnim stranicama Ministarstva.
7. prijedlog Ugovora o zakupu (napomena: zakupodavac je dužan snositi troškove pričuve i
investicijskog održavanja),
8. prostor treba biti uređen i pogodan za korištenje bez potrebe dodatnih ulaganja od strane
Zakupnika.
Nepravodobne i nepotpune ponude neće se razmatrati.
Nakon razmatranja pristiglih ponuda pozvat će se Ponuditelj čija se ponuda ocijeni najpovoljnijom da preda obvezujuću ponudu u roku od 15 dana od zaprimanja poziva.
Ponude slati na sve mail adrese:
Ivana.Juric@mpudt.hr;
Mandica.Mesic@mpudt.hr.
Pravo sudjelovanja imaju sve pravne i fizičke osobe (Ponuditelji) koji dostave kompletnu ponudu sukladno zahtjevima iz Poziva.
U ponudi je potrebno navesti e-mail adresu osobe koja dostavlja dokumentaciju te puni naziv (ime i prezime/tvrtka, funkcija kontakt osobe za tvrtke, adresa, broj fiksnog ili mobilnog telefona, OIB) Ponuditelja.
Rok za dostavu ponuda je 17. siječnja 2025. godine
Podaci o prostoru koji se zakupljuje:
Lokacija | Grad Varaždin |
Potrebna ukupna neto površina prostora | Poslovna prostor sa cca 1600 m² neto korisne površine (bez komunikacija, zajedničkih i pratećih prostora i sl.) Veličina prostora može biti i manja, ukoliko se mogu zadovoljiti niže navedeni parametri nužni za funkcioniranje pravosudnog tijela ili njegove organizacijske cjeline |
Ukupan broj prostorija | 80 |
Potreban broj uredskih prostorija | 57 - 35 sudnica i 22 ureda |
Ostale prostorije za opće i tehničke poslove | - sanitarni prostori za cca 169 zaposlenih - sanitarni prostori za stranke ( M, Ž i osobe s invaliditetom) - 7 pomoćnih prostorija (za namještenike, ekonomat, otprema pošte, kopiraona, čajna kuhinja, održavanje čišćenja, telefonist) - prostor za osiguranje - pravosudna policija |
Potreban prostor za gruntovnicu | 3 prostorije (cca 170 m²) (moguće i manji broj prostorija ako zadovoljava površinu) - suh, vatrodojava |
Potreban prostor za arhivu | cca 180 m2, 5 prostorija (moguće i manji broj prostorija ako zadovoljava površinu) - suh, vatrodojava |
Rok | 3 godine |
Oprema tehničke zaštite (optimalno) |
- videonadzor, vatrodojava, protuprovala |
Pristup |
imati osiguran primjeren pristup osobama sa invaliditetom |
Certifikat | Energetski certifikat |
Parkirni prostor | 6 parkirnih mjesta |
Ostalo |
- funkcionalan sustav grijanja, hlađenja i ventilacije, adekvatna uredska rasvjeta, pouzdan pristup internetu i ostalim instalacijskim sustavima - svi sustavi moraju biti funkcionalni i redovno održavani |
Poslovni prostor mora udovoljavati namjeni za koju se koristi - Poslovni prostor za redovito obavljanje djelatnosti za potrebe pravosudnih tijela, mora biti uređen, bez potrebe za ulaganjima zakupnika i opremljen svom potrebnom infrastrukturom (struja, protupožarna instalacija), sve instalacije moraju biti ispravne. Prostor mora imati odgovarajuće sanitarne čvorove.
Ugovor o zakupu može se sklopiti isključivo s vlasnikom nekretnine.
Ponuda treba sadržavati:
1. vlasnički list ne stariji od 30 (trideset) dana od dana raspisivanja ovog Javnog
poziva (izvornik ili ovjerena preslika),
2. uporabna dozvola za predmetni poslovni prostor (izvornik ili preslika),
5. opis prostora uz priložene fotografije i tlocrt, kao dokaz o udovoljavanju traženih kriterija
za smještaj pravosudnih tijela,
6. potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 (trideset) dana
računajući od dana objave ovog javnog poziva na mrežnim stranicama Ministarstva.
7. prijedlog Ugovora o zakupu (napomena: zakupodavac je dužan snositi troškove pričuve i
investicijskog održavanja),
8. prostor treba biti uređen i pogodan za korištenje bez potrebe dodatnih ulaganja od strane
Zakupnika.
Nepravodobne i nepotpune ponude neće se razmatrati.
Nakon razmatranja pristiglih ponuda pozvat će se Ponuditelj čija se ponuda ocijeni najpovoljnijom da preda obvezujuću ponudu u roku od 15 dana od zaprimanja poziva.
Ponude slati na sve mail adrese:
Ivana.Juric@mpudt.hr;
Mandica.Mesic@mpudt.hr.