U hotelu Academia u Zagrebu dana 27. travnja 2022. održana je prva svečana konferencija u okviru projekta „Nastavak uspostave Digitalne arhive zemljišnih knjiga na razini Republike Hrvatske“.
Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava potpisan je 13. prosinca 2018. godine s predviđenim trajanjem od 53 mjeseca. Projekt se sufinancira iz Europskog socijalnog fonda kroz Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., ukupne vrijednosti 37.887.200,00 HRK.
Opći cilj projekta je unaprjeđenje kvalitete funkcioniranja zemljišnoknjižne administracije kroz digitalizaciju ručno vođenih zemljišnih knjiga koja će doprinijeti poboljšanju učinkovitosti i ubrzanju poslovnih procesa u zemljišnoknjižnim odjelima.
Ciljanu skupinu čine djelatnici u pravosudnim tijelima Ministarstva pravosuđa i uprave.
Okvirni sporazum o usluzi skeniranja između Ministarstva pravosuđa i uprave i Zajednice ponuditelja Mikrocop d.o.o. i Verox d.o.o. potpisan je u siječnju 2020. s rokom provedbe od 36 mjeseci. Provedba aktivnosti skeniranja započela je u travnju 2020. godine potpisom prvog jednogodišnjeg ugovora, a trenutno je u provedbi treći pojedinačni ugovor.
Projektom je planirano skeniranje 30 milijuna stranica zemljišnih knjiga, a do sada je skenirano ukupno 20.710.795 stranica, što čini 69,04 % predviđenog opsega projekta.
Uzvanicima na svečanosti obratili su se Josip Salapić, državni tajnik u Ministarstvu pravosuđa i uprave, Dragan Jelić, državni tajnik u Ministarstvu rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike i Ante Džapo, pomoćnik ravnatelja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Dosadašnji napredak u projektu te ostvarene rezultate predstavile su Jasna Vujnović, ispred Zajednice ponuditelja Mikrocop d.o.o. i Verox d.o.o. te Erika Kaloćira Reljić ispred Ministarstva pravosuđa i uprave.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda
Sadržaj stranice isključiva je odgovornost Ministarstva pravosuđa i uprave
Stranica |
Projekti