- Objavljeno: 02.02.2015.
Projet pilote e-Communication et accord sur les travaux cofinancés pour la construction de bâtiments destinés à accueillir des organes judiciaires
Le ministre de la Justice Dražen Bošnjaković, accompagné de la présidente de la République de Croatie Kolinda Grabar-Kitarović et du préfet du comté de Bjelovar-Bilogora Damir Bajs et du maire de la ville de Bjelovar Dario Hrebak, a ouvert le projet pilote e-Communication le mardi 12 décembre 2017 au tribunal de commerce de Bjelovar.
Prezentirane su zakonodavne aktivnosti bitne za reorganizaciju pravosudnog sustava, od kojih valja spomenuti rad na Zakonu o izmjenama i dopunama Zakona o sudovima i Zakonu o izmjenama Zakona o nasljeđivanju, a prezentiran je i rad na podzakonskim aktima, posebno Izmjenama i dopunama Sudskog poslovnika te Pravilnika o radu u sustavu eSpis.
Kako bi se postignula ravnomjerna radna opterećenost sudova te brže rješavanje predmeta uz istovremeno osiguravanje jednake dostupnosti sudova građanima, a u sklopu projekta reorganizacije pravosudnog sustava, predstavljen je algoritam dodjele predmeta na općinskim sudovima. Sve poduzete i spomenute aktivnosti učinjene su kako bi, sukladno Zakonu o područjima i sjedištima sudova, od 1. travnja 2015. godine za općinske, a od 1. srpnja 2015. godine za prekršajne sudove, nova mreža sudova mogla nesmetano početi s radom.
Sastanak je otvorila pomoćnica ministra Sanja Nola, a osim predstavnika Koordinativnog tima Ministarstva pravosuđa, sastanku su prisustvovali koordinatori provedbe Projekta reorganizacije pravosudnog sustava i predstavnici općinskih i županijskih sudova iz Bjelovara, Dubrovnika, Karlovca, Koprivnice, Osijeka, Požege, Pule, Rijeke, Slavonskog Broda, Siska, Splita, Šibenika, Varaždina, Velike Gorice, Virovitice, Vukovara, Zadra, Zagreba i Zlatara, te predstavnici-koordinatori s Visokog prekršajnog suda Republike Hrvatske i Glavnog državnog odvjetnika Republike Hrvatske.
Kako bi se postignula ravnomjerna radna opterećenost sudova te brže rješavanje predmeta uz istovremeno osiguravanje jednake dostupnosti sudova građanima, a u sklopu projekta reorganizacije pravosudnog sustava, predstavljen je algoritam dodjele predmeta na općinskim sudovima. Sve poduzete i spomenute aktivnosti učinjene su kako bi, sukladno Zakonu o područjima i sjedištima sudova, od 1. travnja 2015. godine za općinske, a od 1. srpnja 2015. godine za prekršajne sudove, nova mreža sudova mogla nesmetano početi s radom.
Sastanak je otvorila pomoćnica ministra Sanja Nola, a osim predstavnika Koordinativnog tima Ministarstva pravosuđa, sastanku su prisustvovali koordinatori provedbe Projekta reorganizacije pravosudnog sustava i predstavnici općinskih i županijskih sudova iz Bjelovara, Dubrovnika, Karlovca, Koprivnice, Osijeka, Požege, Pule, Rijeke, Slavonskog Broda, Siska, Splita, Šibenika, Varaždina, Velike Gorice, Virovitice, Vukovara, Zadra, Zagreba i Zlatara, te predstavnici-koordinatori s Visokog prekršajnog suda Republike Hrvatske i Glavnog državnog odvjetnika Republike Hrvatske.