POZIV NA DOSTAVU PONUDA za nabavu tehničke usluge prijenosa, utovara, transporta i istovara arhivskog gradiva zemljišnoknjižnih odjela općinskih sudova u RH do Središnje pismohrane zemljišnih knjiga u Gospiću (SPZK)

Klasa: 932-01/25-01/43

Urbroj: 514-04-04-01-02/04-25-09 od 11. VIII. 2025. (228)

Na temelju Zakona o potvrđivanju Ugovora o zajmu (IBRD zajam broj 9655-HR) između Republike Hrvatske i Međunarodne banke za obnovu i razvoj za Projekt integriranih usluga zemljišne administracije i pravosuđa (Narodne novine MU br.: 7/2024), Jedinica za provedbu projekta objavljuje

POSEBNA OBAVIJEST O NABAVI - POZIV NA DOSTAVU PONUDA

Naručitelj: Ministarstvo pravosuđa, uprave i digitalne transformacije

Projekt: Projekt integriranih usluga zemljišne administracije i pravosuđa

Naziv Ugovora: Ugovor za nabavu tehničke usluge prijenosa, utovara, transporta i istovara arhivskog gradiva zemljišnoknjižnih odjela općinskih sudova u RH do Središnje pismohrane zemljišnih knjiga u Gospiću (SPZK)

Država: Republika Hrvatska

Zajam br.: 9645-HR

Br. PDP: ILAJS/A.1.2.1/RFB/2025/024

Objavljeno: kolovoz 2025.
 

1. Pozivamo sve zainteresirane prihvatljive ponuditelji u ime Ministarstva pravosuđa, uprave i digitalne transformacije (dalje u tekstu: MPUDT) da dostave svoje ponude za nabavu tehničke usluge prijenosa, utovara, transporta i istovara arhivskog gradiva zemljišnoknjižnih odjela općinskih sudova u RH do Središnje pismohrane zemljišnih knjiga u Gospiću (SPZK) (br. nabave: ILAJS/A.1.2.1/RFQ/2025/24) u okviru Projekta integriranih usluga zemljišne administracije i pravosuđa (IBRD Zajam br.: 9645-HR) u skladu s »Propisima o nabavi za Zajmoprimce IPF-a« Svjetske banke, koje je Banka objavila u rujnu 2023. godine (»Propisi o nabavi«), prema metodi nabave Poziv na dostavu ponude (engl. Request for Quotation - RFQ).
 

2. Zainteresirani prihvatljivi ponuditelji mogu preuzeti dokumentaciju o nabavi na hrvatskom jeziku nakon podnošenja pisanog zahtjeva na e-adresu: tender@zikprojekt.hr. Dokument se zainteresiranim ponuditeljima dostavlja isključivo elektroničkom poštom.
 

3. Ponudu je potrebno dostaviti u priloženom obrascu bilo osobno, poštom ili e-poštom na adresu: Projekt integriranih usluga zemljišne administracije i pravosuđa (IUZAP Projekt),

Jedinica za provedbu projekta (JPP), Ministarstvo pravosuđa, uprave i digitalne trans­formacije, Ulica grada Vukovara 49, 10000 Zagreb, soba 703, telefon: +385 098 47 88 199, e-adresa: tender@zikprojekt.hr.

Uz obveznu naznaku: »Ponuda - nabava tehničke usluge prijenosa, utovara, transporta i istovara arhivskog gradiva zemljišnoknjižnih odjela općinskih sudova u RH do Središnje pismohrane zemljišnih knjiga u Gospiću (SPZK)«.

U slučaju da ponuditelj pošalje ponudu ­e-poštom, ponuda treba biti dostavljena u skeniranom originalu.
 

4. Rok za zaprimanje eventualnih pitanja vezanih za ovaj poziv na dostavu ponuda na adresi navedenoj u prethodnoj točki broj 3. je 21. kolovoza 2025. godine do 14 sati. Pitanja se mogu poslati u pisanoj formi na e-adresu, sukladno podacima za kontakt navedenim u prethodnoj točki 3., a odgovori će biti dostavljeni svim ponuditeljima istovremeno najkasnije 25. kolovoza 2025. godine.

Rok za zaprimanje ponuda na adresi navedenoj u prethodnoj točki broj 3 je 27. kolovoza 2025. godine do 14 sati.
 

5. Ponudi na hrvatskom jeziku treba priložiti odgovarajuću tehničku dokumentaciju i katalog(e) i druge tiskane materijale ili odgovarajuće podatke.
 

6. Svoju ponudu trebate dostaviti prema uputama i sukladno priloženom obrascu Ugovora. Priloženi uvjeti nabave sastavni su dio Ugovora.


Ministarstvo pravosuđa,
uprave i digitalne transformacije