KLASA: 911-02/24-01/05
URBROJ: 514/12/01-24-38
Zagreb, 11. studenog 2024.
Projekt integriranih usluga zemljišne administracije i pravosuđa - Zajam br.: 9645-HR
Br. nabave:
ILAJS/D.1.4.1/CQS/2024/014
POZIV NA ISKAZVANJE INTERESA Pružanje savjetničkih usluga izrade projektno-tehničke dokumentacije za izgradnju nove pravosudne zgrade Općinskog suda Kutina, Stalne službe u Novskoj te smještaj Odjela za katastar nekretnina Novska (Državna geodetska uprava - DGU) i Zemljišnoknjižnog odjela suda te provedbe projektantskog nadzora
Republika Hrvatska zaprimila je financiranje od Svjetske banke za troškove Projekta integriranih usluga zemljišne administracije i pravosuđa (Projekt IUZAP) i namjerava primijeniti dio sredstava za savjetničke usluge izrade projektno-tehničke dokumentacije za izgradnju nove pravosudne zgrade Općinskog suda Kutina, Stalne službe u Novskoj te smještaj Odjela za katastar nekretnina Novska (Državna geodetska uprava - DGU) i Zemljišnoknjižnog odjela suda te provedbe projektantskog nadzora.
Savjetničke usluge (“usluge”) uključuju poslove:
I. IZRADA PROJEKTNO-TEHNIČKE DOKUMENTACIJE ZA IZGRADNJU NOVE PRAVOSUDNE ZGRADE OPĆINSKOG SUDA KUTINA, STALNE SLUŽBE U NOVSKOJ TE SMJEŠTAJ ODJELA ZA KATASTAR NEKRETNINA NOVSKA (DGU) I ZEMLJIŠNOKNJIŽNOG ODJELA SUDA
Cilj zahvata je povećanje funkcionalnost suda za pružanje usluga pravosuđa u skladu sa standardima pravosudne infrastrukture EU-a kao i ekoloških, radnih i sigurnosnih standarda za zgrade, funkcionalno povezivanje suda, zemljišnih knjiga i katastra, te implementacije smjernica novih standarda u pravosudnoj infrastrukturi.
Između ostalog se planira:
- izraditi idejno rješenje, glavni i izvedbeni projekt za novu zgradu
- izraditi projekt interijera zgrade;
- omogućiti mjere osnovne sigurnosti sustavom tehničke zaštite objekta
- prilikom projektiranja istražiti i u projektno tehničku dokumentaciju uvrstiti najbolje međunarodne i europske i RH pravosudne prakse u skladu s mogućnostima i ograničenjima građevinske parcele
- uzeti u obzir tijekom projektiranja preporuke relevantnih standarda Svjetske banke vezanih uz okolišna i društvena pitanja (navedeni u Okolišnim i društvenim politikama Svjetske banke (eng. Environmental and Social Framework, ESS), Smjernica Svjetske banke za okoliš, zdravlje i sigurnost (eng. Environmental, Health and Safety Guidelines, EHSG) i dobre međunarodne industrijske prakse (eng. Good International Industry Practice, GIIP);
- Uzeti u obzir tijekom projektiranja preporuke iz Okvira za upravljanje okolišem i društvom (eng. Environmental and Social Management Framework, ESMF), Postupcima za upravljanje radnom snagom (eng. Labor Management Procedures, LMP)
- prilikom projektiranja uzeti u obzir značajke modernog dizajna koje se odnose na hibridne usluge (npr. virtualna sudska ročišta); povećanje online usluga; korisničko iskustvo (npr. informacijski kiosci; natpisi); i ranjivi korisnici (npr. prostori prilagođeni djeci; sigurna čekaonica).
- Provoditi mjere uključivanja dionika koji su navedeni u SEP-u i podprojektnom SEP-u, omogućiti da Naručitelj prati provedbu tih mjera te o provedbi redovito izvještavati Naručitelja (minimalno jednom mjesečno)
- Uspostaviti i upravljati žalbenim mehanizmom (eng. Grievance Redress Mechanism - GRM) koji je opisan u SEP-u i podprojektnom SEP-u, a što uključuje komunikaciju, zaprimanje žalbi, predlaganje rješenja te pružanje i primanje povratnih informacija korisnika, lokalnog stanovništva i svih ostalih relevantnih dionika navedenih u SEP-u i podprojektnom SEP-u. Navedeno uključuje ispunjavanje i redovito ažuriranje dnevnika žalbi (eng. GRM-log). O žalbama i svim fazama žalbenog mehanizma obvezno informirati stručnjaka za društvena pitanja u sklopu Jedinice za provedbu projekta Naručitelja.
- Redovno izvještavati o provedenim mjerama za upravljanje okolišnim i društvenim pitanjima mjerama iz projektnog i podprojektnog SEP-a, ESMF-a, LMP-a te o aktivnostima provedenim u sklopu uspostavljenog GRM-a (minimalno jednom mjesečno te na zahtjev MPUDT i/ili DGU)
- uzeti u obzir tijekom projektiranja zahtjeve Projekta i preporuke Banke o minimiziranju utjecaja klimatskih promjena, kao i otpornosti zgrade na prirodne katastrofe i utjecaje koji se mogu pripisati klimatskim promjenama;
- identificirati i uzeti u obzir tijekom projektiranja sve predvidive zdravstvene i sigurnosne rizike.
1.1. Izrada Idejnog rješenja kao podloge za ishođenje prethodnih uvjeta. Idejno rješenje se izrađuje uz provjeru i eventualnu dopunu projektnog programa. Uz Idejno rješenje dostavlja se izvješće o procjeni investicije i pribavljanje posebnih uvjeta i uvjeta priključenja.
1.2. Izrada Glavnog projekta te 3D vizualizacije za potrebe promidžbe.
1.3. Ishođenje svih potrebnih suglasnosti, potvrda i dozvola na projekte i elaborate Glavnog projekta
1.4. Izrada Izvedbenog projekta, Plan izvođenja radova i izrada troškovnika predviđenih radova spremnog za javno nadmetanje
1.5. Izrada Projekta interijera i opreme i izrada troškovnika predviđenih radova i opreme spremnog za javno nadmetanje.
1.6. Izrada Projekta tehničke zaštite s troškovnikom spremnim za javno nadmetanje.
II) PROVOĐENJE PROJEKTANTSKOG NADZORA
Svaka od četiri inženjerske struke - arhitektonska, građevinska, strojarska i elektrotehnička - obavlja projektantski nadzor nad izvođenjem radova koje je ovlaštena projektirati. Projektantski nadzor je usluga nadzora koju obavlja projektant, odnosno projektantski tim, koji je izradio cjelovitu projektnu dokumentaciju, za vrijeme izvođenja radova, u pogledu pojedinosti oblikovanja i izvedbe, koje se ne mogu jednoznačno odrediti samom projektnom dokumentacijom, već zahtijevaju dodatni angažman projektanta na gradilištu. Projektantski nadzor predstavlja stručno vodstvo i kontrolu potpune i dosljedne realizacije usvojenog projekta u svim elementima koji taj projekt čine kao obvezni dijelovi projektne dokumentacije, kao i u svim onim elementima, koji temeljem propisa, nisu obvezni dio projektne dokumentacije po kojoj se radovi izvode, ali koji čine bitnu odrednicu projekta usvojenog od strane Naručitelja. Sudjelovanje projektanta, odnosno projektantskog tima, koji je izradio cjelovitu projektnu dokumentaciju, u fazi izvođenja radova, odnosno u obavljanju poslova projektantskog nadzora je od iznimne važnosti za kvalitetnu realizaciju projekta i ispravna tumačenja i pojašnjenja projektantskih rješenja definiranih projektnom dokumentacijom.
Detaljni Opis obveza i usluga za ovaj zadatak može se zatražiti na adresi / kontakt podacima navedenima niže u kontaktima.
Naručitelji, Ministarstvo pravosuđa, uprave i digitalne transformacije i Državna geodetska uprava, sada pozivaju prihvatljive savjetničke tvrtke (“savjetnike”) da iskažu svoj interes za pružanje usluga. Zainteresirani savjetnici trebaju pružiti informacije koje pokazuju da imaju potrebne kvalifikacije i relevantno iskustvo za obavljanje usluga. Kriteriji za uži izbor su:
Predviđen je angažman Savjetničke tvrtke sa slijedećim kvalifikacijama:
Detaljni Opis obveza i usluga za ovaj zadatak može se zatražiti na adresi / kontakt podacima navedenima niže u kontaktima.
Naručitelji, Ministarstvo pravosuđa, uprave i digitalne transformacije i Državna geodetska uprava, sada pozivaju prihvatljive savjetničke tvrtke (“savjetnike”) da iskažu svoj interes za pružanje usluga. Zainteresirani savjetnici trebaju pružiti informacije koje pokazuju da imaju potrebne kvalifikacije i relevantno iskustvo za obavljanje usluga. Kriteriji za uži izbor su:
Predviđen je angažman Savjetničke tvrtke sa slijedećim kvalifikacijama:
- Savjetnička tvrtka koja raspolaže stručnim kadrom s iskustvom, prema važećem Zakonu o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (»Narodne novine«, br. 78/15. i 118/18., 110/19.), uz dostavljene reference;
- Pravna osoba registrirana za poslove relevantne za zadatak s najmanje pet (5) godina iskustva na poslovima projektiranja, izrade projektne dokumentacije i projektantskog nadzora;
- Pravna osoba s mogućnošću angažiranja dodatnih stručnjaka;
- Relevantno iskustvo u radu s državnim institucijama je prednost;
- Relevantno iskustvo u radu na projektima Svjetske banke je prednost;
- Relevantno iskustvo i poznavanje ekoloških građevinskih standarda kao što su BREEAM i WELL je prednost.
- Relevantno iskustvo i poznavanje rada u softveru za upravljanje projektima i osiguranju kvalitete, poput ZUTEC -a ili sličnog je prednost.
- Relevantno iskustvo i poznavanje modela koji se koriste za planiranje, projektiranje, izgradnju i rad postrojenja, kao što je BIM ili slično, je prednost.
- Iskaz interesa mora sadržavati reference prethodno odrađenih poslova relevantnih za zadatak u zadnjih pet (5) godina (2023, 2022, 2021, 2020, 2019).
- Pravna osoba treba kao dokaz financijske sposobnosti dostaviti dokument izdan od bankarskih ili drugih financijskih institucija - BON-2, SOL-2 kojim se dokazuje solventnost gospodarskog subjekta na način da njegov račun nije bio u blokadi ne više od 30 dana ukupno u prethodnih šest (6) mjeseci. Dokument ne smije biti stariji od 30 dana računajući od dana objave Poziva na iskazivanje interesa.
- Osim toga, pravna osoba treba dostaviti Izjavu o ukupnom prometu za dvije (2) posljednje dostupne financijske godine. Minimalni ukupni godišnji promet u jednoj od dvije posljednje godine mora prelaziti iznos od 250.000,00 eura.
- Naručitelj će isključiti iz postupka nabave Savjetnika koji nije podmirio sve dospjele porezne obveze i obveze plaćanja doprinosa za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako je taj Ponuditelj oslobođen plaćanja tih obveza posebnim zakonom ili mu je odobreno kašnjenje u njihovu plaćanju (na primjer, kod slučajeva predstečajne nagodbe). Da bi dokazala postojanje takvih okolnosti, pravna osoba kao dio ponude mora dostaviti potvrdu porezne uprave koja nije starija od 30 dana računajući od dana objave Poziva na iskazivanje interesa.
- Pravna osoba mora dostaviti dokaz da su u ključno osoblje Savjetnika uključeni stručnjaci koji imaju opće kvalifikacije i iskustvo vezano uz traženi zadatak, a koji će biti na raspolaganju u punom trajanju predmetnog ugovora, te koji su sudjelovali u provedbi najmanje tri (3) ugovora sličnog opisa usluga. U ovu svrhu, traži se popis ključnog osoblja uz koji su navedeni ugovori na kojem je to osoblje radilo.
Za ključno osoblje traže se stručnjaci sa slijedećim kvalifikacijama:
(i)
ovlašteni arhitekt
- stručnjak na području arhitektonskog projektiranja javnih objekata,
- minimalno sedam (7) godina radnog iskustva na izradi glavnih/izvedbenih projekata kao ovlašteni arhitekt-glavni projektant
- reference
- za stručnjaka (i) prednošću će se smatrati osvajanje jedne od prve tri nagrade u arhitektonskim natječajima iz područja arhitekture u kojima je stručnjak sudjelovao kao natjecatelj (samostalno ili kao dio tima autora), a natječaj je bio najmanje drugog stupnja složenosti prema članku 23. Pravilnika o natječajima s područja arhitekture i urbanizma. Tijekom procjene, ocijenit će se postignuto mjesto.
- za stručnjaka će se (i) broj ishođenih građevinskih dozvola sa realizacijom smatrati prednošću.
(ii)
ovlašteni dipl. inženjer građevine
- stručnjak na području projektiranja javnih objekata, dipl.ing.građ.,
- minimalno sedam (7) godina iskustva na izradi glavnih/izvedbenih projekata kao ovlašteni inženjer građevinarstva,
- reference
(iii)
ovlašteni dipl. inženjer strojarstva
- stručnjak na području projektiranja strojarskih instalacija, dipl.ing.stroj.,
- minimalno sedam (7) godina iskustva na izradi glavnih/izvedbenih projekata strojarskih instalacija kao ovlašteni inženjer strojarstva,
- reference
- za stručnjaka (iii) sudjelovanje u projektiranju zgrada za koje su završeni radovi energetske obnove s rekonstrukcijom sustava grijanja/hlađenja i/ili sudjelovanje u projektiranju zgrada gotovo nulte energije (nZEB) s dobivenom građevinskom dozvolom, smatrat će se prednošću.
(iv)
ovlašteni dipl. inženjer elektrotehnike
- stručnjak na području projektiranja elektrotehničkih instalacija, dip.ing.elek.,
- minimalno sedam (7) godina iskustva na izradi glavnih/izvedbenih projekata elektrotehničkih instalacija kao ovlašteni inženjer elektrotehnike,
- reference.
- za stručnjaka (iv) sudjelovanje u projektiranju zgrada za koje su završeni radovi energetske obnove i/ili sudjelovanje u projektiranju zgrada gotovo nulte energije (nZEB) s dobivenom građevinskom dozvolom, smatrat će se prednošću
(v)
koordinator I zaštite na radu
- stručnjak u području zaštite na radu,
- minimalno pet (5) godina iskustva na izradi elaborata zaštite na radu i planova izvođenja radova,
- reference.
(vi)
ovlaštena osoba za izradu elaborata zaštite od požara
- stručnjak u području zaštite od požara
- minimalno sedam (7) godina iskustva na izradi elaborata zaštite od požara,
- reference.
(vii)
ovlaštena osoba za tehničku zaštitu
- stručnjak u području tehničke zaštite s dopuštenjem Ministarstva unutarnjih poslova
- položeni stručni ispit
- minimalno pet (5) godina iskustva na izradi elaborata tehničke zaštite,
- reference
Ključno osoblje mora imati dobre komunikacijske i prezentacijske vještine na hrvatskom jeziku, a isto na engleskom jeziku je prednost.
Ključni stručnjaci neće biti ocijenjeni u fazi užeg izbora.
Pozornost zainteresiranih savjetnika upućuje se na odjeljak III, stavke, 3.14, 3.16 i 3.17, "Propisa o nabavi za Zajmoprimce IPF-a“ Svjetske banke, iz rujna 2023. godine (“Propisi o nabavi”), kojima se propisuje politika Svjetske banke o sukobu interesa.
Savjetnici se mogu udružiti s drugim tvrtkama kako bi poboljšali svoje kvalifikacije, ali trebaju jasno naznačiti je li udruživanje u obliku zajedničkog nastupa i/ili podugovaranja. U slučaju zajedničkog nastupa, svi partneri u zajedničkom nastupu su zajedno i pojedinačno odgovorni za cijeli ugovor, ako su odabrani.
Savjetnik će biti odabran u skladu s metodom odabira kvalifikacije savjetnika (eng. CQS - Consultant's Qualifications - based Selection) navedenoj u “Propisima o nabavi”.
Dodatne informacije mogu se dobiti na dolje navedenoj adresi tijekom radnog vremena od 10:00 do 15:00 sati.
Iskazi interesa moraju se dostaviti u pisanom obliku na niže navedenu adresu osobno, poštom, ili e-poštom do
6. prosinca 2024. do 14 sati.
Projekt integriranih usluga zemljišne administracije i pravosuđa (Projekt IUZAP)
Jedinica za provedbu projekta (JPP), Soba 703
Ministarstvo pravosuđa, uprave i digitalne transformacije
Ulica grada Vukovara 49, 10000 Zagreb
Tel: +385 099 47 88 199
E-mail:
tender@zikprojekt.hr
Ministarstvo pravosuđa, uprave i digitalne transformacije