Kako bi komunikacija s pravosudnim tijelima bila što brža i jednostavnija od sada je elektronička usluga e-Komunikacija dostupna i na portalu e-Građani.
e-Komunikacija usluga je Ministarstva pravosuđa i uprave koja omogućava korisnicima elektroničku komunikaciju sa svim sudovima u Republici Hrvatskoj. Putem elektroničke komunikacije sudovi su u 2023. godini poslali ili primili preko 4,9 milijuna pismena.
„e-Komunikacija dio je mozaika promjena na kojima kontinuirano radimo kako bi pravosuđe bilo brže, bolje i bliže građanima. Razvoj novih digitalnih usluga u pravosuđu ključno je za učinkovito pravosuđe jer osim što omogućuju lakši pristup informacijama, štede vrijeme i smanjuju troškove postupka. Uključivanjem usluge e-Komunikacija u sustav e-Građani dodatno smo olakšali pristup pravosuđu“, kazao je ministar pravosuđa i uprave Ivan Malenica.
Tako će od sada u korisnički pretinac e-Građani pristizati notifikacije o pošiljkama pristiglim sa suda. Omogućeno je elektroničko potpisivanje kroz aplikaciju preko platforme e/m potpis/pečat.
Također, aplikacija ima nove pretraživače i filtere koji olakšavaju rad korisnicima i omogućavaju lakši pristup s jednog ekrana na drugi.
Dodana je funkcionalnost Pregled ročišta u kojem korisnik može vidjeti sva zakazana ročišta po mjesecima uz mogućnost dohvata pojedinačnog predmeta i uvida u konkretan predmet u kojem je zakazano ročište.
Povezivanje e-Komunikacija s uslugom e-Ovlaštenja omogućeno je pravnim osobama koje će upis provoditi na način da ovlaštena osoba upisuje i verificira adresu elektroničke pošte u sustav, dok se upis dodatnih opunomoćenika odvija kroz sustav e-Ovlaštenja.
Ministarstvo pravosuđa i uprave je funkcionalnu i tehničku modernizaciju usluge e-Komunikacija izradilo u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021.-2026. kroz projekta „Usluge unaprjeđenja sustava za upravljanje sudskim predmetima (eSpis)“.
Pisane vijesti