Početak provedbe projekta: „Reforma registara građanskih stanja u Hrvatskoj korištenjem naprednih rješenja kao preduvjeta za modernu i agilnu javnu upravu“

16. siječnja 2024. održan je kick-off sastanak u okviru projekta „Reforma registara građanskih stanja u Hrvatskoj korištenjem naprednih rješenja kao preduvjeta za modernu i agilnu javnu upravu“. 

Cilj projekta je podizanje razine kvalitete podataka u registrima osobnih stanja građana (matica rođenih, matica vjenčanih, matica umrlih, evidencija o državljanstvu i registar životnog partnerstva), u smislu pretvaranja opisnih podataka u strukturirane podatke te njihovog povezivanja, kao i podizanje kvalitete pružanja usluga građanima i poduzetnicima, ali i javnopravnim tijelima korištenjem informacijskog sustava u kojem su sadašnji podaci o osobnim stanjima građana podijeljeni u pet različitih evidencija integrirani u jedinstveni registar temeljen na načelu „once-only“. Projekt je financiran sredstvima iz Instrumenta za tehničku potporu (TSI) Europske unije, Glavna uprava za potporu strukturnim reformama (DG Reform).
 
Na sastanku su sudjelovali predstavnici Ministarstva pravosuđa i uprave kao glavnog korisnika projekta, ostale institucije koje sudjeluju u projektu u okviru svoje nadležnosti, predstavnici DG Reforma, predstavnici PricewaterhouseCoopers i Odvjetničkog ureda Darko Marjanović sa stručnjacima iz Hrvatske, Srbije, Slovačke, Poljske i Nizozemske u ulozi izvršitelja usluge. Tijekom sastanka prezentirana je metodologija rada, aktivnosti projekta, glavne isporuke te plan provedbe projekta u trajanju od 18 mjeseci.