U okviru Projekta Implementacije integriranog sustava zemljišne administracije, od 8. do 12. svibnja 2017. godine održat će se redovna nadzorna misija Svjetske banke.
Svjetska banka nadzire provedbu Projekta kroz službene misije podrške provedbi i terenske posjete, a navedena misija bit će posvećena napretku u provedbi detaljnog plana rada koji je usuglašen na posljednjoj misiji u siječnju 2017. godine.
Razvojni cilj Projekta Implementacije integriranog sustava zemljišne administracije je modernizirati sustav zemljišne administracije kako bi se poboljšala učinkovitost, transparentnosti i isplativost državnih usluga. Ministarstvo pravosuđa i Državna geodetska uprava implementirali su Zajednički informacijski sustav zemljišnih knjiga i katastra u sve zemljišnoknjižne odjele i katastarske urede u Republici Hrvatskoj kako bi se korisnicima, između ostalog, omogućilo izdavanje zemljišnoknjižnih i katastarskih podataka, javnim bilježnicima i odvjetnicima elektroničko podnošenje prijedloga za upis u zemljišnu knjigu.
Tim Svjetske banke će, zajedno s predstavnicima Ministarstva pravosuđa i Državne geodetske uprave, u sklopu misije posjetiti u utorak, 9. svibnja 2017. godine zemljišnoknjižni odjel Općinskog suda u Osijeku. Cilj posjete je upoznati se s rezultatima pilot projekta elektroničkog podnošenja prijedloga za upis u zemljišnu knjigu, provedenog na zemljišnoknjižnom odjelu Općinskog suda u Osijeku.
Također, cilj posjete je i upoznati se sa rezultatima pilot projekta pojedinačnog preoblikovanja koji je u tijeku te budućim planovima rada u odnosu na ciljeve koje Projekt Implementacije integriranog sustava zemljišne administracije predviđa.
Najave |
Zemljišne knjige